:)

Riktigt härlig helg hade Jag och David i Helsingborg 13-14 Dec, bodde på Clarion Grand hotell :) rosor, choklad, vindruvor, jordgubbar, mousserande vin, morgonrockar, 3-rätters middag, frukostbuffe och en mycket älskad David, bättre kan det inte bli! Skönt att komma ifrån Malmö ett tag. den 14:e var det 2 år och 7 månader sedan vi blev tillsammans, trivs så himla bra! :)
tack än en gång :)

Idag och imorgon är det sista dagen på jobb innan vi håller julstängt på jobb, vilket ska bli sjukt härligt, lite ledighet, umgås med familjen och vännerna mer, och Fira Julafton:)

Och i Februari flyttar jag in i Stinas lägenhet på Mellanheden eftersom hon ska flytta till Frankrike till hennes pojkvän :) vilket ska bli jätte kul både för henne och för mig som för första gången i mitt liv ska bo själv :/ men de kommer gå bra hoppas jag, mer frihet!

Igår morse var det ju jordskalv i SVERIGE?! oj, hehe vaknade upp i en skakande säng och en yrvaken david, jag tänkte direkt att det var jordbävning, läskit men jävligt coolt tt ha fått uppleva det, men jag förstår till 100% rädslan av att bo i ett land där det sker jämt, fast i högre richterskala! men jag läste att det var 4 mil utanför malmö det var och endå känns det så himla tydligt! 1904 var väl året det mättes ungefär lika kraftigt sist... ca 100 år sedan..

Jag såg föresten en dokumentär om unga spel miljonärer, poker och triss miljonärer! Jag blev så himla sugen på att börja spela poker på nätet för skojs skull, men chansen finns ju att man vinner höga summor, eller hur? sen är jag ju ganska bra på poker också ;) man behöver ju inte sätta in så höga summor, men någon hundralapp och börja där liksom! fast det jag absolut inte skulle riskera är att bli beroende, för det har man ju sett hur det går för spelberoende! nej nej bara på skoj :)

äh nä nu ska jag faktiskt gå till sängs, börjar bli trött i ögonen och mina handleder!
Just de Grattis mamma och pappa på er 19 åriga bröllopsdag som var igår :)

Besos Ciao! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0