Glömde bort att jag hade en blogg, tills nu när jag ville skaffa en!

haha Glömde bort att jag hade en blogg, tills nu när jag ville skaffa en! jag blir medlem på hemsidor hipp som häpp hela tiden och raderar dom osv,, men denna hade jag tydligen inte raderat, toppen, great! slipper jag skaffa en ny!
Såå ja! Då sitter jag här och vänar på den absolut segaste människa på jorden! men han kommer väl snart hoppas jag, sittar och småpratar med Natti och Micke på msn och Micke vill att jag skriver att han är Bäst.! så nu gjorde jag det!
Jag o Natti sittar och velar om Nyår.. Det är C&G och sedan Etage:) hade varit nice att festa där faktiskt. Tråkigt med hemmafester! Säger jag nu, sen när man väl är på en så har man alltid kul, beroende på vilka man är med!

hm Föresten så Har jag ordnat något i Helgen då jag ska dra med David bort från malmö! För min skull också. vill bort från malmö ett tag! alltid samma visa där!

Jaja ciao och puss



Jag ska faktiskt tacka Lovisa för denna störtsköna kopp cappuchino, i form av en manlig kroppsdel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0