Sommar 2008

Det blir iallafall ingen utomlandsresa detta året, eftersom jag inte kommer att ha råd, istället har jag bestämt mig för att spara så mycket så möjligt till en resa nästa år!! I sommar bli det iallfall att jag åker med Louise till Stockholm och hälsar på hennes syster och även Camilla! Det bli också en tur till Syrran i Götet dåra, med Mor Far,Frida,matilda och troligen David!! Och så blir det nog en hel del Dk resor också ;)

Ikväll blir det Etage med en massa människor från klassen, och paralellklassen och mina friends... Kanske David och shoppe ska med också! Får se ikväll, bli antagligen förfest hemma hos Ola i paralellen!
Får se vad som händer :)

Fredag: Lite krök hos Lussan! alltid trevligt :D

Hej hej!!!


image16








































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0