Veckan/Helgen

Torsdags: Jobbade på Trappaner fram till 1, missade sista bussen så jag tog Taxi till Limhamn, var hemma vid honom ca 2, tog ett tag tills vi somnade..
Fredags: Började klockan 8 med servering i skolan, mådde faktiskt ej bra på morgonen, ont i halsen och VÄLDIGT trött sen i torsdes! Kom fantamig inte upp... Jag åkte hem vid 5-6 tiden, hem och gjorde vid mej och sen tog jag bussen till Jim, där Natti, Jossan o massa folk befann sig på förkrök.. vid 12 tiden så tog vi taxi till Malmö/Chokladfabriken, Vi gick in och vi gick ut :/ Det var tydligen en kille i nattis klass som gjorde det som ett skolprojekt! Trevligt men inte alls kul! Sen stack natti och Jossan till KB och jag mötte David och Danne, stack till ice, blev lite ovänner o lite så.. D & D stack vidare till Centiliter, och jag själv till ice en stund, sen kom natti ut från Kb, så stack vi till Donken,, haha Fantamig det roligaste Mc donals besöket någonsin!  haha!

Tack Natti för att du finns och att du aldrig tvivlar på att hjälpa till och att ställa upp! Jag älskar dig Gumman <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0