Gutten morgen Sweden

eller god kväll... hm jobbat idag, mycket att göra och en gigantisk uteservering som tåg låååååång tid att göra iordning, speciellt när vi alla var pigor och svaga ryggar! åt helvete...

slutade halv 6, åkte till Malmöö och träffade David och Danne på O´learys, tog en bira och sedan BK... dom åkte sedan hem till danne och jag hem för att sätta över min danska lön till svenska, men tydligen går det inte på helgerna... så dumt,, har väntat så länge med det nu.. fixade iallafall mitt IBAN nummer och BIC nummer...

ska snart hoppa in i le dusch, sedan blir det väl utekväll idag. är ledig imorgon och på måndag,, jobbar sedan tis och ons.. sen åker jag och David på Torsdag :) ska bli så mysigt... längtar!

ha de gutt folks! HAJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0