Hola hola

Hej mina kära vänner!

Lite tankar o funderingar kanske...nej kanske inte!

hm.. ja! Sitter och tittar på Efterlyst nu. love it, alla idioter som förstör sina egna och andras liv, NI är fett tröga alltså!
Fick hem min löne spec, och undrar hur dom kan göra så fel`?! får tala med chefen imorgon..

Försov mig imorse nästan, men har en tendens att alltid vakna innan jag har försovit mig, du som undrar hur det går till så är det så att jag försover mig så att jag precis hinner med bussen och tåget, och då djurar jag up från sängen, står med panik vid busshållsplatsen och funderar på att ringa taxi mot centralen istället, men idag gjorde jag inte det och chansade istället på att bussen skulle skynda sig till centralen, och det gjorde den!

Jobb, lite smått tråkigt, men endå roligt, idag blev det katastrof sista timmarna och med min underbara nackspärr så var det alldeles underbart härligt att jobba, lite ironisk får man vara dock, ont som fan på vänsta sidan av nacken, speciellt när jag tar det lugnt och ska sova... :/

Som sagt david har fyllt år och även Jossan fyllde 20 år igår :)  Congrats Hunny :) :) :)

Imorgon är det valborgsmässoafton, trevligt och det blir väl en tur till tallriken med släktingar och även en träff med louise har jag:)

fredag blir det skönt, för då är jag ledig :)

Nu är det fråga OLLE! trevligt

HA de underbart! PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0