Soliga Malmö

Hur nice är det inte på morgnarna när man vaknar och får en solglimt i ögat :D ih jätte nice.. man blir mycket gladare och piggare... igår var jag ute med min syrra, åkte hem till Cicci och satt där en pytte stund, 13 pers.. alla stack till Etage, men jag o Lina gick till ett ställe som heter At club, nån Thai restaurang och pub, hade aldrig hittat de om inte kusinen hade tagit oss dit.,. massa balla hooliganer o andra folk som verkade ha roligt.. sån liten pub, såg lite ut som en hemmafest med en bar... Billigt och faktiskt helt okej, efter det åkte jag hem och lina hem till mamma och pappa...

vaknade idag vid halv 3 typ.. sen åkte jag hem till mamma o pappa och åt en vrålgod middag, sen bar det av till västra hamnen och lämnade Lina så hon kunde hoppa på bussen till GBG, sen körde pappa mig hem...

sitter här nu och lyssnar på Christina Aguilera-Oh mother, impossible med alicia keys o C.A och funderar på att städa, sen ska jag hoppa in i duschen och sen ikväll blir det Bio med David och den Ligan :) den nya fast to fo....... hur den nu stavas...

HAAAAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0