Söndag

Blev tyvärr ingen bio idag, biljetterna var slut, bull men så är det väl ibland, allt går inte som man vill... Har tittat på Starsky and husk och van veetaren, nu tittar jag på Bam :)

Är ledig från jobb imorgon med, så ska ta en fika med tjejerna och antagligen få en tid hos någon frisör som kan göra mig blond igen :(

på tisdag ska jag på möte halv 9 på jobb, drygt som fan och sen jobba till 19...

har fått hem min  resväska nu som jag måste pack nu.. känner mig as stressad, men jag är sån person, vill ha allting klart i tid, gärna någon dag innan, det gäller inte bara resväskor, men är noggrann med sådant...

Hahahaha såg nyss på bam, hahahha vito äter testiklar, utan att han viste om det, klökningar på hög nivå, så roligt!

snart ska jag sova, ha en underbar natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0