Fler tankar.... dom tar ALDRIG slut

Alltså jag känner mig som en stalker hela tiden... när det inte är jag som ska stalka... Blir så jävla förbannad, jag längtar varje dag till kl blir runt 22.00 för att jag vill träffa honom och bara ta de lugnt, men han har istället bortförklaringar varje gång när han är ledig dagen efter... vafan e de?
om du nu är ledig dagen efter behöver du inte gå upp lika tidigt som jag och så träffas vi mot kvällen då när jag kan få nycklarna.. men nä. nä du är ledig dagen efter slappnar du av på ett helt annat sätt... framför den fucking datorn som gör dig dum i huvudet!
Jag har liksom ingen lust att höra din röst säga att du ska spela, mer! är så jävla trött på det. hade velat slå sönder varenda spel maker som gör beroendeframkallande spel...

Vafan när ska detta ta slut, hatar att gå o lägga förbannad o totalt full i hela skallen, tankar bara flyger runt i huvudet på mig! jag hade kunnat ge upp allt nu och börja på något helt nytt imorgon och ha total minneslucka!!

Ditt spelande tar kål på mig o speciellt när det går före mig, o säg inte att det inte gör det, för det är precis det de gör.. jag vill inte ha en kille som spelar så fort han är ledig!
UMGÅS MED MIG O LÄK MINA FUCKING SÅR ISTÄLLET FÖR DOM FYLLS BARA MED MER O MER SALT! Ont gör det!

Överreagerar jag? är jag dum i huvudet som känner såhär? nångång måste jag ta ett slut på det om inte han gör det bra nångång...så får jag vara egoist och bara tänka på mig själv istället då


:(:(:(:(:(:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0