JulHelgen

Julhelgen har varit hur mysig som helst! Var hemma under själva julafton med hela familjen och Lina såklart som åkte ner från Göteborg.
Juldagen så stgack jag och festade, först hem Till Leijon på Förfest, där Natti, Malin, Ep, Nina, Sofia o några till var, sen drog vi vidare till lokalfesten som hölls vid Tingdammen, också super roligt!
Och igår var hela släkten hemma hos farmor och åt och hade julklappsleken osv, fast alla dom som var sjuka, stackars, inte roligt att vara uppe i varv då. men hela julen har varit toppen och nu väntar Bara Nyår och ett nytt år med Jobb, kärlek, intriger, bråk och svartsjuka! Eller ett år med, kärlek, tillit, omtänksamhet, generösitet, och inte mins HAPPINES! Kanske, vi får se va 2010 erbjuder.
2009 var ett satans dåligt år, men så mycket har jag aldrig lärt mig på 365 dagar någonsin.
*Var inte så satans dum att du inte ska lita på dina känslor
*Strunta inte i vad dina vänner och familj säger
*Ge dig aldrig i en diskussion om du vet att du har rätt
*Lita på dig själv i alla lägen
*Den rätta finns inte
*Lev för dagen
*Unna dig något varje dag, för det är bara du som ska må bra
*Du kan inte vara ALLA till lags
*Ingen ska någonsin få trycka ner dig i skiten igen

kommer på tusentals nya löften men orkar ej skriva alla :P

Om du nu läste min kärleksteori igår, detta håller jag fast vid, många undrar väl varför jag fortf håller fast vid David om jag nu tycker så... men bara för att den rätte inte finns enligt mig, så kan man tycka om en männsika endå, och även om denna fått mig att må skit detta året så har han några goda sidor endå.
Och det jag kan lägga till i min teori är att INGEN människa är 100% full av bara goda sidor, det finns alltid några dåliga sidor hos denne goda människa, även om du vill eller inte.
När du nu märker av dom sämsta sidorna så´kommer du be om något mer, något som inte denne har. Man blir aldrig nöjd, vi sukatar bara efter bättre och bättre
Såklart nöjer dom flesta sig med den bästa och det är jävligt bra, men jag säger bara att 6,6 miljarder på denna jord så kan omöjligt en person vara den rätta... Jag kanske låter dyster men så kan de faktiskt vara...


Idag så ska vi i Familjen på Bio och se Avatar på 3D, har hört att den är bra, så idag får jag bilda min egna uppfattning, ska bli kul!''

Hooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0