Min Teori, tolka de hur du vill

Jag har en Teori som jag fast har beslutat är rätt...
Tänk 6,6 miljarder människor på hela jorden och en skulle vara den rätta för dig?! GLÖM DE!
6 miljarder är så mycket människor att du inte kan förstå.
1 person på hela jorden (den som bor närmst) kan knappast vara den rätta..
Tänk på alla som gifter om sig och skaffar ungar. personen du skaffar barn med och som du gifter dig med är bara någon du trivs bra att leva med, men den "rätta" finns inte...Hur vet du att den rätta för dig inte står på andra sidan jordklotet?

den rätta finns inte, det finns bara människor du trivs att leva med, och tro mig dom är fler än en!

bla bla bla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0