tankar...

Det är inte längre som det var förut, saknar tiden då det var du och jag och jag inte visste vad som höll på att hända, citatet lyder; De man inte vet lider man inte av.
Nu är allting bara skit, och jag försöker verkligen dölja vad jag känner för att det ska bli bra, det hänger alltså på mig nu om det ska bli bra eftersom den som tjatar bara själv lider, och det är precis vad jag gör. Lider för att det är jag som måste få det att fungera... Förlåta kan man alltid göra, men ens hjärta är ändå lika sprucket som förut, och även om man skrattar ihopa och har jävligt mysigt när allt är som bäst så döljar jag bara min sårbarhet, den kommer ALDRIG försvinna, jag kommer aldrig mer ha någon tillit, men om, så kommer det ta en jävla tid och jag kommer se saker innan det är försent, hoppas att jag kan de också.

Nu ska jag titta klart på Filip o Fredrik!

HOJ!

 



Kommentarer
Postat av: Fanny

Som jag sa..EGGOOOSSIST, alltid bra :)

2009-12-08 @ 18:40:02
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0