Besök i Göteborg

Är i Gbg hos mn syster just nu och sitter och tittar på Rush Hour 3 och har precis ätit lasagne.. kom hit i fredags med tåg 22.30 tillsammans med David, på en störig tåg resa med en ylande hund hela vägen, ett gäng Harley Davidsson Fantaster och en lookalike till Leonardo Di Caprio! Festade igår med Min systers Sambos vänner från Wedins och några killar från Sala..
Idag har vi bara tagit det lugnt, var i stan med Lina innan, åkte till Hissingen och matade "fule"Bertil (Katt) hos Ceet och Sofia som är i Sthlm förtillfället!
Varit och handlat lite frukost o så... Igår var vi även på Pasta Prego på Nordstan och även på ett Café; Fröken olsson, som jag blev så kär i, inte fröken olsson men Caféet , hade lätt börjat jobb där om jag kunnat :)

Hittade lite bilder på in systers Data från igår:


Jag


David och Wedins-Johanna


Jag och David


Davids Lookalike tröja







Jag på syrrans student 2005



Lina, pappa där bak, Lisen och Jag



Sorry seems to be the hardest word..

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0