En snabb visit

Åkte hem till Louise nu precis på en väldigt kort visit, men en viktig visit.. ill tell u later!!
Resan till Almvik var kall och blåsig, kände för att ge upp på halva vägen .. haha! men stark som jag är klarade jag hela vägen utan problem, bara min fötter är fortf frusna :P hehe

Sitter nu hemma i mitt röriga rum och funderar på att tappa upp ett varmt bad och ta hand om min kropp efterår.. nån ansiktskräm och nån body lotion, det är så sjukt mysigt att göra något sånt för sig själv någon gång och känna att man är värd varenda ett... HAHA Gosigt:P

Har bara varit hemma idag, tagt det lugnt och fixat till rummet, behövde jag!

Kolla facebook på alla videoklipp jag lagt upp.. dom skönaste låtarna just nu enligt mig.,. älskar dom!
dom flesta låtarna där, är det introna jag fastnat för... kan ingen göra en låt med enbart alla intron jag gillar, hade varit sjukt nice att inte behöva ta om låtarna när sången kommer in?! haha

Har funderat på att köpa en ny kamera, eftersom min är vattenskadad på skärmen, kan ta bilder, men gillar nt den!
Sony, cybershot som jag alltid älskat, Lina har den och är sjukt förtjust i den!

Nu ska jag gå ner och Bada, ha de så fett!

HAJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0