Festa som aldrig förr!

Halloj... Var hemma hos Sabbe igår och festade med massa people, David, Millan, Brandy och Ian och några till.. det var ju ganska lugnt i början... våra flak tog slut vid 1  tiden kanske, så killarna utnyttjade Karol lite, så runt 2 kunde vi börja dricka igen.. haha! hmm kvällen igår var sjuuuuuuuk!

Nu sitter jag här i vår nya gigantiska soffa med datorn i knäet.. Sitter och väntar på min älskade man! var är han! :D haha au.

Idag Har vi bara softat så mycket vi kunnat, jag och david delade på en familje pizza imorse och jag har mest sovit hela dagen.. sen åkte jag hem till Jerry,suss och teo som fyllde 2 år !! sen åkte vi hem och på vägen köpte vi en påse godis, chips och dippa! gott gott.

Pallar ej skriva mer.. vill ni veta mer så kom in på msn!
PUSSHAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0