Luncha...

Hejsan du... Vaknade klockan tio bredvid min käraste...fixade en massa med adressändrings-papprena som jag skickade idag, varit lite seg med det, men nu är dom äntligen skickade.. betalde även över pengarna till stina för en depositions hyra och en halv hyra för feb... så nu är väldigt mycket klart, ska hem till stina kl 15 imorgon, så ska vi skriva inventarielista och så fixa kontrakt för nycklarna som jag får den 15:e tror jag...

Kl halv 1 åkte vi in till stan, David åkte hem och jag hoppade av vid biblioteket och träffade Millan och käkade lunch på Atmosfär,,, och jo vem jobbade där.. Fredrik, trevligt med praktikanter :P hehe God scnitzel (stavning?) åt vi båda två... sen gick vi till Solde och drack deras goda Latte, gick en runda i stan, tills hennes killkompisar hämtade upp henne vid triangeln och åkte hem, och jag mötte Natti och tog bussen hem tillsammans... och nu ska jag snart hem till David, Hans pappa fyller år idag...

Jag är ledig imorgon med, så ska väl luncha med älsklingen innan stina, sen bio på kvällen med Millan, ska nog se " I taket lyser stjärnorna"...

Igår: Var hemma hos Natti och jossan, hyrde Tropic Thunder, med en massa skådespelare medverkande.. ganska rolig men Jossan somnade så den kanske nt var dunder rolig men jag gillar Jack Black så jag tyckte den va as kul! Sen kom david till mig på kvällen, så mysigt :)


Ska ta med min dator på en tur till Limhamn nu för dom gillar kyla, säger David.. HAAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0