Nickan

Oj, snacka om att hålla sig uppdaterad.. 5 dagar sedan sista jag skrev, jag har jobbat mycket och gjort saker som jag inte gör så ofta.... hm skulle ju berätta en sak ju; Jag har sagt upp mig från Malmö Opera grill nu, den 4:e gjorde jag det, har fått ett jobb i Danmark/Hellerup på ett Café blandning med restaurang på ett ställe som heter Ovsta... börjar där i början av mars.. ska bli spännande och väldigt kul att göra något nytt speciellt att lära sig att förstå danska, det har jag svårt med men det hoppas jag ska gå bra!!
hm Jag jobbade till 5 idag, skönt, sitter vid datorn, tittar på tv medans syskonen dukar fram godis till mig, mohaha! nej men ärligt så måste jag gå ner några kilo, så avstår från det idag, ska till Nattis jobb kvart i 9  och köpa gurka, morot avokado som vi istället kan doppa i dippan,, halvt nyttiga får vi vara denna söndag!

ha det underbart mina vänner! HAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0