Sista dagen...

Halloj alla... Idag har jag jobbat somvanligt, fast slutade kl 20, så nice, men tur o oturen så för en gångs skull så finns de inget att göra.. Alla är hemma eller i Gbg eller så svarar ingen :( så nu sitter jag i min lägenhet och tittar på något j*vla skit program på MTV och Chattar med min Kusin Fanny...

Sista dagen på Grillen imorgon, så får köpa tårta och grejer imorgon... hm jobbar till halv 3 på natten så blir väl inget partajande.. hm

Har börjat lära mig dom danska siffrorna men det är fortfarande sjukt svårt, tvivlar på att jag kommer fixa det asså. men om alla svenskar i danmark har klarat det så gör jag det.. har en massa danska grejer att fixa, dansk bank, skattekort, personnummer, tåg kort osv.. men de kommer gå bra!

har nt så mycket att skriva idag... lite uttråkad nu bara! ha de gytt
HAJ

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag går på Danska ifall det är något..okej jag är inte expert kanske, så du inte förväntar dig värsta :D hahah

2009-02-27 @ 23:32:45
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0