Söndag...

Halloj Allihopa! Jobbade idag från 13-17 ca, skönt slut på en slitsam vecka på jobb, måste jag säga...!
Nu ligger jag i min säng och kvider lite över magont o så men det går väl över när jag är värd det..
Ser ni nycklarna? det betyder att jag fått lägenheten nu. woho :) hur nice är inte det på en skala då? 10 TYP... Haha
gutt gutt. nyss varit hemma hos Natti och Jossan, såg på Whats happening in vegas, med snygga cameron diaz för 5 gången kanske nu, men den är fan rolig...

Valentines day yesterday... firades inte som den ska firas, tyvärr så jobbade man från 16 tror jag till halv 2 på natten... men vi ska väl gör något David och jag i veckan istället kanske... Om jag är ledig, SÅ ATT SÄGA...

Imorgon så flyttar vi dom viktigaste sakerna till lägenheten hoppas jag och kanske sover jag i den då också :)
nu ska jag faktiskt sova... så ha det så bra mina hjärtan...
Besos

Massa kärlek till min älskling idag...
... igår, föresten 2 år och 9 månader, ett stort grattis min älskade man, du är satan ta mig unik, det finns ingen där ute som kan ta din plats, du är speciell. kan inte tänka mig framtiden utan dig. Jag älskar dig väldigt mycket!
David <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0