TILL NATTI:

Till min högra hand, min syster och min älskade vän...



Ja, vad ska man säga, finns så mycket, börjar här;  Den starkaste personen jag känner, som klarar allt, svek, svåra besked och inte minst att alltid vara en bra vän vad som än händer, ställer alltid upp för alla sina vänner när idioter till killar alltid står i vägen eller om man behöver stöd rent allmänt eller bara prata lite.
Vi är som systrar, irriterar oss på varandra, men vet att det aldrig finns någon som kan sära på oss.
http://www.howdoilive.blogg.se/ är min bästa vän som har funnits där för mig i hela mitt liv, bättre kompis hittar du inte.

Love u ♥

Kommentarer
Postat av: Natti

Oh nä men älskade vän, människa, syster ! Började fan gråta, så jävla fint skrivet! Älskar dig så så så mycket och kommer alltid finnas där för dig! <3 Älskar dej!

2009-02-25 @ 17:40:47
URL: http://howdoilive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0