En ball....

En ball sak jag såg nyss på en annans blogg, minns fakitskt inte vad hon hette men, iallafall, http://www.glennferon.com/portfolio1/index.html  <---- Gå in på den sidan och titta på en helt normal kvinna eller man bli en snygg fotomodell, genom lite retuchering... sjukt kul! det är ju faktiskt retucherade bilder man ser i tidningar och dylikt, men igentligen är personerna inte alls så snygga i verkligheten; leverfläckar, fettveck, rynkor och lite till är inte allt..

Idag på jobb; började kl 10 med att öppna restaurangen o så, och den första oturen börjar när jag ska koka kaffe, sätter på kaffemaskinen och börjar brygga kaffe... efter en stund skulle jag fylla termosarna med kaffet och ser att hela bänken där kaffemaskinen står var dränkt med kaffe, då hade kaffet runnit över... kul!
Sen kom millan kl 11 och vi öppnade till lunch kl 11.30... inga lunchgäster på en timme, men 12.30 stormade gästerna in, då blev det helt plötsligt mycket att göra.. :) stängde 14.00 och öppnade igen 18.00.. trillade in gäster och ett stort sällskap på 20; Från Ryssland nästan hela högen, och jag och millan som är riktigt grymma på engelska :/ hehe. kom ifrån jobb 20 i 11 :)

Träffade mina töser på triangeln som nyss varit och sett Bröllopsduellen på bio... Kul var det!!!!
och nu sitter jag här... Ska lägga mig nu.

Ska jobba hela dagen lång imorgon, fram till 3 på natten, sen är jag ledig lördag och söndag ska bli riktigt skönt !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0