LÖNING



Halloj babies. Sitter hemma nu, har nyss lagat korv-stroganoff , bra kock som jag är så blev den supergod, och David avgudade den! det som återstår nu är bara en massa disk som jag inte orkar diska... :(
Mötte Millan kl 12 imorse och käkade lunch på Skeppsbron (Millans gamla praktikplats), Käkade Helstekt Röding med, kapris, kokt potatis och rödbetor :) Mumsigt och mättande. Kaffe efteråt och en dessert (Pannacotta och myltade bär) Gottigt ! Varit i stan hela dagen och shoppat och millan har provat kläder hela dagen :) Väldigt trevligt umgånge måste jag säga! Var nere på The black market och köpte allt möjligt, och pengarna försvann illa kvickt där nere :/
Imorgon Jobbar bara jag och Millan hela dagen, hon fram till 19 och jag till stängning :-/

Glömde skriva att i GBG dagen innan vi skulle åka hem på söndagen beslöt jag och David mig att träffa Millan och hennes killkompis att sticka ut och ta ett glas, det blev först Lilla London på en hörna, sedan ett annat ställe med konstiga irländare och "Rosengård", sedan blev det ParkLane, som mest var tänkt för restaurangpersoner, men det är vi ju allihopa, och för att bevisa det är Millan så smart att visa upp Larmkortet, som alla i hela Malmö har när dom Larmar restauranger o dylikt, ahha det bevisade ju Nada, men tillslut kom vi in iallafall och utan att visa leg, fast än det var 25 års gräns tror jag. sjukt. verkade nt så seriöst om jag ska vara ärlig, med ålder o så! väl inne på PL så var Peter Siepen Dj, sjukt kändisk*t som jag är, så ville jag ju gå fram och prata o så med honom, men hade nog känt mig ganska utittad då. så struntade i det.. Sjukt ball folk och snyggt ställe, en hel del hände, kanske inte så trevligt kanske och inte kul för min del heller, men de har löst sig nu, så de är okej...

På tal om min rubrik så blev min lön GANSKA bra denna månaden eftersom jag sagt upp mig och fått betalt för mina icke uttagna semester dagar. tack för de Operan, lever som en gud och unnar mig det bästa :)

På måndag börjar jag på OVSTA, ska bli kul!

HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0