nu har jag en! Och är beroende (punkt, punkt punkt)

haha Nu har jag min laptop och kan nt släppa den på natten sitter för länge, haha, inte bra om man ska jobba dagen efter :P hehe! Kom nyss hem typ, varit på ILVA och på Living med mamma och pappa, ska inreda hela huset med nya möbler och färger, och imed att jag flyttar om en månad passade jag på att köpa lite färgstarka vaser :) sjukt snygga, Idén fick jag från dom lila vaserna på jobb, köpte faktiskt en sån! riktigt snygg är den om man stoppar ner ett blockljus i den :) ger ett sånt fint ljus :) inte rosa men ett varmt och nice ljus! kommer bli great! Nu sitter jag har framför min fantastiska Asus dator och bara skiner när jag tar på den :) haha.... is the shiet!
Imorgon ska jag jobba.. lunch och kväll... är väl hemma runt 00.00 imorgon natt! tror knappt att det är något bokat men men vi får la se! Natti ringer kanske efter hennes jobb om en halvtimme, blir väl att träffa henne i såfall!   är ledig ons kväll och torsdag, kanske finns nån som vill hitta på något.. kanske bowla och dricka öl med mig..c´mon tjejer, nu gör vi stan osäker... jag betalar. . . .
hm, ja!

på tal om trollen messar jag nu med natti och det blir till maxi och handla sallad :) see u




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0