Nyss Jobbat...

Halloj, kom hem precis från en sjukt seg dag på jobb, lunchen var okej, ganska mycket att göra.. sen nu på kvällen så gick millan kl 19 och jag stanna till över kl 22.. hade ett par gäster idag bara.. ganska drygt...men men mycket mer som händer imorgon, men då är det precis tvärtom, inget på lunchen, bokat... och mycket på kvällen, ett stort sällskap med "kinabong", vi får la se hur det går...
mycket mycket funderingar idag kan jag säga, men vi får se om mina önskningar slår in :)

Hm mycket som händer nu framöver... nu på lördag skall jag o päronen hjälpas åt att få iordning här hemma, jag ska få iordning mina flyttsaker osv,, sen ska våra soffor upp på mitt rum när jag flyttar så att den nya fina soffan kommer känna sig välkomnad i vardagsrummet... hmm Söndag blir det att umgås med farbror + frugan och lilla Teo och familjen, längesen nu... hmm
den 21 Feb ska Lina ha inflyttningsfest i den nya lägenheten där hon o Henrik nu bor uppe i götlaborg! så det blir väl att jag åker upp den 20:e efter jobb vid 20.00 och sen är där sålänge jag kan! långledig fram till onsdagen nästa vecka...

och den 4:e ska jag o mamma kolla på paolo roberto:) ska bli kul...

jaha... hmm ska väl strax lägga mig, börjar kl 10 imorgon och jobbar till 23 :/

SEE YOU LATER.. HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0