Städning!!

Blev jätte sugen på att börja städa på mitt rum imorse och packa det mesta, filmer, kläder, skor, hemarticklar osv! skall ju snart flytta, ca 2 veckor kvar! kanske lite digit att packa nu?? aja skit samma.. 5 kartonger har jag fyllt.. men har hur mycket som helst kvar!

Jag sorterade alla mina skivor idag, fyfan va roligt.. alla låtar har ju ett minne med.. haha! tex, den sommaren i danmark, arrie festerna förr, första låtarna jag lyssnade på när jag träffade david, och en hel del är hans låtar, mycket techno och dansbands låtar när man var förtjust i dom... hahah! sen hittade jag en bränd skiva med bilder från ett engelskt par nere i portugal, på semester och vet inte vem personerna är.. lite wierd asså... hur fan har den skivan hamnat bland mina cd skivor?:S Aja sökandet fortsätter! haha!

Åt nyss tomatsoppa med rostade ostmackor :) mums alltså :) och nu sitter jag i min soffa och lyssnar på Groundation - Something more , sjukt härlig reagee låt:) har letat efter den hela dagen, han har sjukt nice låt han mannen :9 

Ledig idag och även imorgon :) ska bli nice att få en del saker gjorda, måste till vårdcentralen som har blivit flyttad till bunkeflo, måste fíxa till håret, villha tillbaka min blonda hårfärg :( hm jag ska även bli medlem i facket och a-kassan...

Tänkte på en sak; Redan nu innan jag flyttat så får jag hem olika fakturor hela tiden, sjukt mycket pengar som går till mobilen och det mobila bredbandet osv :/ haha tänk bara när jag flyttar ... betala facket, mobilen, bredbandet, elen osv o inte på tal om maten och allt möjligt.. men har sparat en hel del pengar nu som ska vara till nödsituationer... haha!
Har aldrig varit så bra på att spara som jag är nu.. har sparkonto, där jag sparar mycket varje månad efter att lönen är kommen och har även en "spargris" där jag sparar nästan all min dricks varje vecka.. jag är grym! haha

Aja ha de guttigutt

Jag i blondt hår !! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0