Studenten!

Kollade nyss på ett filmklipp på min vän ifrån stockholm (studentfilm). Och nu efterlyser jag alla dom som har bilder eller filmer från vår student, isåfall är ni jätte välkomna med att maila mig... tänkte göra ett kollage med alla studentbilder som jag redan har och varför inte samla ihopa flera bilder när jag vet att dom finns därute!!! så kom igen nu, jag kanske har några bilder på er också från min kamera...!!   min hotmail finns på facebook :D  så ni vet! haha

 aja måste bara säga att tomatsoppa är gott tillsammans med ett par rostade mackor med ost på :D haha

Nu ska jag snart sova och att se filmjäveln har inte blivit av ännu, blir så arg på mig själv !! haha och nu är jag inte ledig på hela veckan :( sen ska filmen vara inlämnad på söndag :( skit också! skulle vara skönt att vara hemma och se film och äta soppa, alt Maltesers :)

Se u later potato!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0