Helgen...

Mina vänner växer visst på träd... Där växer många, men jag plockar bara dom som är mogna! "Lyckoträdet" / Nicki


Måste säga att helgen har varit riktigt rolig... Bowlade ju i Torsdags, riktigt roligt, men 2 timmar är allt för lång tid.. första timmen man kanske är seriös, men tillslut sticker dom flesta till baren och hänger där och ägnar ingen tid alls åt bowlingen... haha men ja! jag var kass, min handleder är helt omöjliga när man bowlar.. har så j*vla ont! Men det slutade iallafall att vi fortsatte festa på BB tills dom stängde då kl ett.. då var det jag millan david ian och brandy kvar, dom andra åkte hem... sen blev det utgång till CG, men där blev det strömavbrott ganska snart vi kommit så där kunde vi ej stanna, så då gick vi vidare till Etage! där var riktigt Glest med folk, men kul hade vi iallafall... sen åkte alla hem till sig :)

Igår på jobb hälsade Ian o Brandy på... trevligt trevligt, så efter jobb, (slutade ovanligt tidigt; 02.00) så hängde jag med killarna och även Niklas och en kille som hette Robin till Barcelona och drack några cider där.. sen stack jag till Glx där david hängde me sitt spel crew; Mac, Zhilla, Stoffe o Mahin! Drog david med mig till Gustav sen där vi träffade killarna igen och käkade allt möjligt på Orvars.. (Jag 2 franska hotdogs) så gott! Sen hittade vi alla en taxi, o han fattade ju fan ingenting vi sa, så åkte vi hem :)

Så idag har jag bara umgåts med david fram till 20.00, trött har jag varit, gjort en del ärenden, sen ville jag hem och han ville vara hemma så jag föreslog Danne, så han stack dit... Hyrde The dark Knight som jag tänkte se ikväll.. men den är ju ganska lång, så väntar väl och se den så david också kan få se den! så sugen på att se Heath Ledger som Joker i den! verkar as cool!

Är ledig nu måndag och tisdag, så tänkte städa igenom mitt rum och rensa det på skit, och fylla flyttlådor så det är klart innan jag flyttar in! snart är det dags och det ska bli skönt att få ha nått eget :) fastän det inte är min igentligen!!
Här hemma gör mamma och pappa om hela vardagsrummet, änsålänge ser det frächt och snyggt ut, bara soffan och lite annat som ska komma in om ca 2 veckor... nice :)

Satt nyss och kollade på Scarred, mår så jävla dåligt när jag ser det :( så jag bytte, så slog jag på This is england, just de den scenen när Combo slår ihjäl milky, så jag bytte den med så slog jag på Oceans thirteen :) mycket bättre !

Sov så gott! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0