Fika...

Så.... Halloj holloj. . vaknade imorse när David skulle till jobb, gick upp med honom och började sätta in i disken och sorterade tvätten :) Mammas mission till mig was completed! Gick och la mig igen och vaknade runt halv 1 igen och satte igång att göra mig i ordning, sen tog jag bussen hem till Louise och deras nya lägenhet på Almik:)  kom hem för en timme sedan ca..
Jätte mysig lägenhet hade dom, ljus och snygg :) Drack lite te och hon kaffe :) ska se till att festa till det någon dag:)

Nyss ätit;  potatis kött och ostsås:) mums
och nu sitter jag och tittar på nyheterna! mycket intressant! IDag ska jag se the dark knight, det har inte blivit av ännu, jag o David skulle igentligen se den igår, men fastnade på en film på tv istället.. sen blev det för sent och han skulle upp tidigt idag:/ så ska försöka se den ikväll istället... vill ju så gärna se den, helst tillsammans med någon , så kanske david kommer hit efter sitt jobb idag... det får vi la se :)

Imorgon; första dagen på jobb denna veckan... :)

Ha de gutt .. HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0