Denna Dagen!

Ja den här dagen var verkligen en dag jag inte haft på länge, jobbade sedan kl 11 imorse och dagen har bara flytit smidigt fram, bara sån sjuk energi hade jag idag, gjorde mer än vad jag brukar! så skönt! var färdiga på jobb 20.30 ca, så gick bara runt och lulla o småstädade, tills att kassorna var räknade, tog tåget hem och halvsov litegrann, var inte hemma förens lite i 23, men idag känns det som att det absolut inte spelar någon roll! hur ofta har man en sån dag? Just det, aldrig!!

Sitter framför tv:n och nördar mig framför Mtv, såg nyss en liten del av en live konstert som prodigy hade!, dom e ju fakitskt jävligt balla att lyssna på, men ja jo, några äkliga piller har dom säkerligen proppat i sig, eller så är dom bara sånna.... freaks :/

Igår bowlade jag me vännerna, ja de gick ju faktiskt inte dåligt :)

Ska hoppa in i duschen nu innan sängen, föresten så har jag sjukt svårt att sova en hel natt, vaknar hela tiden och är super pigg o vill bara gå upp, men då är klockan bara 5, liksom, tvinga mig tillbaka i sängen o somna om. sjukt jobbigt, men de blir väl bättre om ett tag.

Imorgon ska jag jobba, sen blir det utgång me polarna, ska bli kul ! :)

Ha det underbart :)

jobb i det köpcentret jobbar jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0