Helvetes morgon o helvetes tankar, sen blev det bra igen :)



pisse morgon, vaknade kl 9....... när jag började 9, ringde till jobb och 10 minuter efter var jag ute ur lägenheten, snabbt till tåget o till jobb.
måste säga att de var en skön lördag på jobb, lugnt o ingen rucsh (eller hur de stavas) över huvudtaget... så skönt var de, gick från jobb kl 18 o nästan nyss kommit hem...
det är så jävla psykiskt att jag oftast utan alarm aldrif kan försova mig mer än en halvtimme, antingen vaknar jag precis när jag igentligen skulle vakna, eller så vaknar jag sådär en halvtimme till 5 minuter innan jag igentligen skulle börjat :/ alltid samma panik när man vaknar, på med kläder fort som fan, nyvaken och sjukt pank när man är tvungen att ta taxi ända till köpenhamn ca 900 :-)  hänt en gång och reaktionen när jag kom till jobb av chefen var; No stress :P tack för de och en Bull början på dagen...

Helvetes tankarna är att jag vill tillbaka (you know where, and u know where), men kan nt vara med nån som gjort mig så illa, gåår inte! går inte, tack lina, behöver höra sånt!!!!




Kan någon förklara för mig vad Tagged är, vad man har de för?  massa idioter klickar yes på mig o jag fattar ingenting, mår bara illa av alla mejl där de står TAGGED på, dhurugum (?!) clicked yes on you! wooohoo, ska jag hurra, nån som vet hur man rederar den, den e sjukt jobbig den där hemsidan?!

<----
<----

sjuuuuuuukt onödiga jävlar!

Nu sitter jag vid min dator o tittar på det "fina" vädret o vill bara springa ut i bikini o lägga mig på det blöta gräset o veta att jag lever! nej de vill jag nt, vet nt vad jag vill, har lite små ångest!
vill göra någonting? ni har mitt nummer! Gott gott

nu blir de duschen o tv:n :)

HAJ!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0