Imorgon bär det av till Kreta!

Somsagt imorgon åker jag, och det har verkligen varit efterlängtat, och det har verkligen gått fort sedan jag bokade i början av Juni :) Ska bli underbart att komma till en fint och varmt ställe o absolut bäst är att få träffa Millan igen efter så lång tid :) Uuuunderbart!

tänkte bara ett sista inlägg innan jag åker till er som läser, speciellt till den jag spenderat 3 år ihopa med... jag hoppas det går bra för dig!
ett litet ordspråk: jag kan inte leva med dig och inte heller utan dig! men jag hade gjort allt för att verkligen komma över dig nu! allt e bara fel fel fel. lycka till med S!


och till er andra, vad jag kommer sakna er, men jag kommer fan njuta sålänge jag är borta, det är ju trots allt bara en vecka! :)

Millan here i Come :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0