tröttsamt

 (denna bilden är 1 år gammalt)


En liten fråga: Vem ska man och kan man lite på nuförtiden, det är ju massa skitsnack och massa som går bakom ryggen på en och som har gjort det på mig i flera år, för att skydda någon som inte behöver skyddas, om ni tycker om mig så mycket som ni säger borde ni inte ens ha blandat er, eller ljuga för mig, håll er istället till att hålla käften isåfall, i dont need that shit, o ni vet de! jag tror att ni själv kan peka ut er själva, jag nämner inga namn, men jag undrar verkligen om jag alltid kommer kunna dölja min ilska... trodde inte att vänner kunde såra så mycket faktiskt!

Kommentarer
Postat av: louise

snæckan,vad ær det som har hænt??ska jag spøa nån ;) puss po di

2009-07-19 @ 12:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0