utgång

Igår var en bra dag! Gick hem tidigare från jobb, fick ett samtal av Ian, Partyy tonight me Ian brandy calle o fredde, på Etage, ja lätt på, hem o göra sig i ordning, sen kom dom och hämta mig runt 12, in på Etage, träffade en del folk som jag kände, så jävla nice kväll, och NEJ jag är inte längre en c*ckblock, tycker bara de e kul me flörter, om de e nån som vill ha en kille så känner jag ett par stycken som kanske är intresserade :D
Efter Etage stck vi hem till Ian och badade pool hela natten, de va roligt, även om hans stengolv rev upp mina knä, haha, nice värme i poolen 29 grader tror jag de var. sen däckade vi,

upp imorse, staack vi tIll pizzeria o käkade pirre, gott som fan o glass på de, o systemet på de, jag handlade dock nt, inte så sugen på dricka idag!

nu sitter jag hemma bara o tar de lugnt.

Natti kom hem från Florida idag så de blir väl att träffa tjejerna innan dom drar ut :D:D:D:D:D

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0