Erik Hassle

Tror att jag har blivit kär i Eriks röst, han gör ju bara så sjukt fina låtar, lyssna på covern han gjort med Nothing else matters nu, lite vajjig i rösten med alla hans låtar, han e fan ett stjärnskott !!
Inlägget igår jag skrev, är en av hans bästa texter, hurtful heter den o den är som gjord för allt som hänt!

Jag vill så gärna att allt skulle kunna vara 100 % perfekt, men alla är inte perfekta och förstör bara för dom själv, o dom förstår bara hur mycket någon betyder när dom väl förlorar en... de e så sjuuuukt! Vet själv hur de e att såra någon, för det har jag verkligen gjort, men detta är helt annat!!!

U pulled a sunshine story in a pouring rain...

Nej Erik, du är grym!!

Nu blir de duschen, och än en dag ska jag bara ge tid åt mig själv o försöka ha humöret uppe... 

hassle 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0