jadu lilla vän

Igååår; Jobb sen direkt hem till Tessan med Micke o Sebbe, sen kom Malin, Natti ceet, Jossan, Brandy, Fredrik, Ian, adam, Linnea, jag hoppas verkligen inte jag glömt någon! Festade och hade så jävla roligt, sen drog hälften till Breeze o resten till Slagt, tyvärr så har alla olika viljor :( Men Slagt åkte jag till, helt okej var det där, mycket dansande!!!

Louise ska ha sin 25 års fest den 1 augusti, och jag är jävlar i det inte hemma, är ju på Crete då! :(

Men nästa helg är det midsommar och jag hoppas att ni kommer ha en fantastisk dag, själv ska jag fira den hos Louise, så på Tisdag ska vi shoppa mat!:)

Ska se:Vi hade iallafall tur med vädret igen:) så see u



O du din jävel! go and f*ck yourself!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0