Natti fyller 20 år idag :)

Jag fick en anonym kommentar om att lägga in bilder på lägenheten, tror föresten att de e Sara som kommenterade, eller? hehe jo jag kan väl ta lite bilder på lägenheten :)


NATTI FYLLER 20 ÅR IDAG!! Grattis hjärtat, en bra ålder tror jag :) snart e de fan dax för att stadga sig och skaffa barn, jag menar du nt strax, men de börjar ju närma sig de.. jag fyller 20 imorgon och det känns häääärligt :) blir festande i helgen, och träffar dom som jag kommer bra överens med :) Love them!
Idag har jag gjort lite allt möjligt, sett Tessans lägenhet, perfekt storlek o mysig :)
jag har städat hemma o det ser förvånadsvärt snygg ut, lite nya prylar har jag inskaffat, från mig själv och även från min underbara släkt som firade mig Söndags :) tack för allt, blev så glad att ni kom!!
Och tack mamma för den goda maten:)

Jag fick:

En Rosa-Vit Dammsugare, Ett presentkort på att bygga naglarna (jag som är en hemsk nagelbitare ska snart bli fin om handen :), Ett par skor, 2 armband av syrrorna, Mikrovågsugn, vattenkokare, popcornsmaskin, brödrost, gummiband, presentkort, pengar, ljuslykta, fina ljusprylar, muggar, vin och massa annat :)

Imorgon ska jag jobba (på min födelsedag) sen får jag besök av min familj :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOHOOOOOOOOOOOOOOOO! Längtar tills lördag!

2009-06-11 @ 19:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0