Sveriges Nationaldag!

Sveriges Nationaldag idag :D ska väl fira den hemma i Oxie, haha o förbereda maten till imorgon! 20 års kalas för mig då, lite släktingar kommer :) kul kul...

Sitter hemma hos David nu, haha Lide kul.. Jag (David)  Mac (Lucia)  och Claudia (mano) är här bara, vi är pojk/flickvänner till Ocaranza familjen, haha dom är o jobbar! dom bara lämna oss här! haha

Var på KB igår me natti och Jossan, men natti stack tidigt, jag o jossan höll igång iallafall :D jag  kom hem till David nu kl 4 imorse, o fråga mig inte varför han var vaken när jag kom, han som skulle jobba imorse ju.. jag kommer inte  ihåg att han gick till jobb nu på morgonen, däckad!  haha

Nu ska jag snart hem o hjälpa mamma!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycket att du kan lägga upp lite foto på dn nya lägenhet är litenyfikenpå hur den ser ut hehe :D Puss o kram

2009-06-07 @ 20:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0