Tack Fanny!

Min fina blogg har min kusin gjort till mig, mycket nöjd hjärtat, tack för det!
Har försökt göra det själv många gånger men det är fan nt som när man hade lunar o ändrade sin bakrund stup i kvarten!

Sitter hemma i min lägenhet, har precis fört över min lön till sverige och får hoppas att den dyker upp på mitt svenska konto snart så jag kan betala av lite räkningar och inte minst mitt tågkort som gick ut igår!

Det är mycket som händer och tiden går så jävla fort!!!! Millan har varit borta tooo long now, saknar henne men jag kommer snart,!! Jag fyller 20 den 10  Juni,, alltså om några dagar! känns så sjukt har nästa börjat få ålderskris, haha 20 år och sitter kanske med ett barn i magen om något år. haha vill nt bli stor!

Åker kanske till Barcelona en sväng i höst med Linnea, hennes grabb och kanske david, han vet ingenting ännu, men får väl ta ett ordentligt snack med dom och verkligen få det avklarat!! :) hade varit riktigt kul!!

Nu känns det som att sommaren är här, så sjukt varmt det är på dagarna, och sitter med lite förskylning och har nyst hela morgonen! ska försöka hinna lite saker idag därför jag gick upp så tidigt imorse :) David skulle till jobb och väckte mig och kunde inte somna om igen, så det är väl lika bra att gå upp och göra lite vettiga saker när man är ledig!!

Imorgon jobbar jag från 09.00 till 21.00, drygt men sen å andra sidan jobbar jag sammanlagt 3 dagar denna veckan, så det är väl ganska nice, ledig hela helgen och hela midsommarhelgen :)
Vad ska ni hitta på??

Nu blir det "durren" ( duschen )!

see u!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha ingen fara :) Säg till om du vill ha något ändrat, ny bakgrund, nya färger, ny bild på headerna eller något. Gjorde denna snabbt bara :$ pussssssssssssssssssssssssss

2009-06-12 @ 20:53:26
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0