The end

Kärlek är något av det bästa jag vet, kärlek är det bästa som finns, men de är även någonting som är så jävla svårt! När man älskar någon så mycket som jag gör och tvingas lämna honom för att det inte fungerar längre, när man bara går och är ledsen inombords hela tiden. David är det bästa som hänt mig, han har gett mig så mycket utav honom som har satt så djupa spår i mitt hjärta, som jag aldrig kommer att glömma, kommer aldrig glömma honom.
Om du läser detta så kom ihåg detta, allt som hade kunnat förbättras för att vi skulle kunna ha ett bra liv tillsammans hade gjort mig så jävla lycklig!
Kommer alltid att älska dig och minnas allt bra du gjort för mig. Men nu får vi se var tiden leder oss i framtiden!

14 Maj 2006, var den bästa dagen i mitt liv!

d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0