entré

Halloj DAVID, BRANDY och MICKE, imorse gjorde jag och David entré på det nya varuhuset Entré, inte så stort som jag trodde men det var okej.. Både jag och david inhandlade varsin Hoodie! snygga som få!
Nu sitter jag hemma, ledsen över att jag trodde jag skulle tvätta idag, men de var visst på torsdag jag skulle göra det.. så nu sitter jag bara framför tv:n o ser 2 ½ man.. har tråkigt men vad ska man göra. Frida och Matilda fyller år imorgon, stora töser på 14 år nu!

imorgon ska jag jobba från 09.30 till 19.00, NICE! sen hem antagligen och ge deras presenter antagligen!

ih vad jag är trött, orkar inte skriva,

Kommentarer
Postat av: brandYYY

hahaha HEJ! <333333333

2009-03-24 @ 17:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0