Halloj

En skön tv tittar kväll med mig själv.. Har sett en hel del roliga program idag och just nu Ballar av stål, så sjukt ball det är, men nej jag sitter inte och asgarvar för mig själv men jag tror att min ena smilgrop syns lite då och då :P haha...

Jag och David bokade en resa för några dagar sedan till Madrid den 9 April till och med den 13:e.. eftersom jag är ledig då från jobb, under påsken. så passade på. ska bli jätte mysigt att åka.. ska åka ner till Hans mamma, ska få träffa henne för första gången, sjukt nervöst. men har fått en del tips av Lucia och Linnea, tex att inte vara nervös. haha :P men de ska nog gå bra!

Nu är det snart dax för millan att lämna mig/oss för Grekland... :( Men sjukt roligt för henne och jag hoppas att hon kommer ha en underbar jobb och res tid! ska hem till henne på torsdag för lite avsked! :)

Nu börjar Ballar igen från reklampausen, så nu har jag ej tid att skriva mer.

Ha de guttt puss puss...

Föresten HEJ BOJANA! :P

Kommentarer
Postat av: Bojana

Heej Nicki.. kul att du uppdaterar din blogg, kul o läsa när man har tråkigt ;D dukitig flicka

2009-04-02 @ 07:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0