PUNK´D

Halloj, Sista dagen på jobb igår och allting gick som ett rullande band. När vi öppnade baren så hälsade Brandy, Ian, Nille och Ballex på, jätte kul va de... Dom flesta från operan stannade kvar och sa lycka till till mig och dom drack alldelles för mycket allihopa :P haha!
Senare kom David, Danne och stoffe dit också:) mycket mycket trevligt, men vissa drack lite för mycket och betedde sig jävligt dåligt!
När jag slutade så stack nästan alla till Deep... en del drickande och intriger dök upp men de gick över efter ett tag... Vi kom hem runt 6 tiden på morgonen, Millan, David och Brandy sov här och millan gick till jobb innan, runt halv 1 :) ska snart dit och hämta mina saker, jobbkläder och min avskedspresent från Millan :) tack så hemskt mycket gumman, förväntade mig ingenting!! (L)


Nu sitter jag o david och brandy och har precis ätit bakismat och tittar på punk´d!

Ha de bra haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0