Haaaj igen

Längesen jag skrev och det har hänt en del...
sitter o fjällar på axlarna o brösten, sen jag satt hos louise i hennes trädgård, haha men det går väl bort snart, påtal om louise har jag blivit ombädd att bättra min uppdatering på min blogg, haha, så jag får väl göra det.

Jobbade igår och det var såååå bull o jobba, förutom mina kollegor, noll att göra och tiden gick så sjukt långsamt.

Var nyss på lindex och uttnytjade deras erbjudande: tag 3 för 2... inhandlade två brahs och en bikini överdel, i mina storlekar, hittar dom aldrig, så glad är jag!

I söndags var jag o familjen på kalas hos my som fyllde 6 hela år, dom blir så stora dom små :) fick ca 7 par jeans av min moster som hon inte andvänder längre, tack för det och alla passade perfekt, en hel del är långa men det är alla jeans på mig, mini.

Jag tror att jag ska skaffa mig en jaguar, sitter och tittar på "nature" och har blivit förälskad i jaggen där, så jävla go.! haha

Nattis fest den 22:a : sjukt lyckad förutom alla idioter som skulle slåss o bråka, men det där kommer man aldrig ifrån när man har en fest och gäster från olika "ligor" haha! folk kommer helt enkelt inte överens!

Pratade med Millan i telefon i söndags, och snart köper jag jävlar i det en biljett ner till härliga Chania och hälsar på där... saknar osten som bara den!! :)
och även en resa i augusti kanske med pågarna o töserna som vill! och även kanske en resa med Louise o co! nu när man har sån bra lön :) höhö

Nu blir det balkan ! Ha en go dag.

ps. Ikke maj, ikke nu ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0