Jobb

23.00

Hej hej.
Har hänt så mycket på sistone, har inte orkat skriva om det och kommer inte skriva detaljerat om det heller. jag mår bra nu och det är huvudsaken...

Sitter hemma, nyss duschat och zappar mellan alla kanaler jag har och hittar inget intressant :( jag och Louise som var så uppspelta på att det skulle vara Efterlyst idag, men icke :/

Måste få gratta Bojana till hennes anställning i danmark:) Kvinnan som gav mig tipset att hon behövde personal kom till jobb idag och tackade mig för att jag hade tipsat Bojana dit:) Grattis snäckan, hoppas att du trivs där!

23.53

Nu zappade jag över till Draknästet, tycker de e roligt! :) hehe.

haj haj,, snart ska jag sova också, ska upp tidigt och jobba imorgonbitti .. ha det underbart allihopa !!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0