Massa utgifter

Det är jävligt tufft att flytta hemifrån, batalade nyss 4 fakturor och så har jag hyran den 25:e, även om lönen är hög, så kan man inte leva livet för det inte... jo det gör jag ju till viss del men inte lika dant som jag gjorde innan, jag spenderar fakitskt dubbelt så mycket mindre än när millan var hemma måste jag säga.. :D
Föresten så hoppas jag att du har det underbart i grekland gumman, saknar dig!!! kommer snart och hälsar på dig!!

Sitter och tittar på the city nu som slutar nu.. hehe

såg saw 5 nu imorse, s jävla råa dödsfall, sitter med ont i magen och ser hur folk bara torteras till döds, och så sitter man och undrar vad man själv hade gjort, blivit dödad eller klara sig ur det, men jävligt  smärtfullt?!

undrar om man hade pallat ta sig ur de smärtfullt, jag hade nog inte klarat av paniken, du får välja mellan två val att göra under några minuter. aahh!

nu e de sol och har varit de hela dagen, så hej hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0