Riktig middag!

Nu ha jag varit en duktig flicka, har diskat städat och lagat mig en ordentlig middag; stekt lax, potatis och romsås! enkelt och gott, och så hade jag fakitskt ett litet chokladhjärta i kylen som jag fick av Millan på alla hjärtans dag :)
jag tittade precis på La ink, man skulle kanske köpt sig en naked kitty ?:P hehe inte helt fel är dom, tycker jag! Nu börjar whipeout:)

igår var jag med Ceet, Natti och lena hemma hos ceet, förfestade lite, sedan blev det Kb och lite dansande, hur kul som helst, sen kom david dit en stund och när det var dax att åka hem så följde han med mig hem ;)

Ledig imorgon med, sen på tisdag ska jag jobba :)

Ha de gutttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0