Håller tummarna som bara den!

Var på lägenhetsvisning idag på en tvåa vid mobilia idag, och den var så himla fin, så jag får reda på i slutet av denna veckan eller början på nästa om jag har fått den. chansen är väl sådär stor eftersom jag ligger på 3.dje plats på den här nu, och OM dom andra två som ligger föra tackar ja, så är det bara för mig att söka en annan och hoppas på nästa! men som pappa sa; om du inte får den här så är det meningen att det finns en bättre och finare någonstans just för dig, och så är det väl! hoppas hoppas hoppas!

Var även på IKEA med Mamma och pappa efter visningen och handlade lite saker till lägenheten jag bor i nu, gick även en liten runda inne på Rusta, och köpte bla soffkuddar o så :)

Så nu sitter jag i soffan med Min dator på ett IKEA-datorbord (som jag monterat själv) och skriver. Har nyss lagt in alla mina mobil bilder på datorn, som jag antagligen ska lägga in på Fejjan om ett tag!

Imorgon blir det jobb från klockan 9-19... får se vad jag ska göra efter jobb, men blir väl någonting!

Sleep tight !

Kommer lite bilder Nedan

  





















Godnatt då!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Den sista bilden var myyyycket fin :)

2009-12-08 @ 17:52:56
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0