Hej hej

Var och såg Erik Hassle i GBG, Fantastiskt roligt att få se honom live och att få träffa honom :)
Somsagt var jag i GBG, bodde hos Lina och Henrik mycket trevligt!!

back to the real life!

Ligger i min säng och får massa strålning i mig... datorn har jag i knäna som är böjda rakt upp mot taket.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva...

i Fredags spelade jag Natti Linda och Mimmi Bowling, och träffade hur mycket folk som helst där , bla. José och hans kompani, Camillo o bosse och Kompaniet, Sandra stancin, Lolly och hennes Kompani. träffade även Mina små barn; Brandy och Ian:) massa folk hela dagen! kul kul

vad så trött igår efter bowlingen o de där! så gick och la mig halv 9 på kvällen och vaknade idag vid 11!

Klockan är nu halv 3 och inte ett dugg färdig för någonting!

Det blir Bio idag, en film jag redan sett men som blivit min favorit! såg den för ca 2 månader sedan!
INGLOURIOUS BASTERDS med Brad Pitt! love it









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0