Next Level

Läängesen jag skrev, två veckor sen :/ Kan ju meddela att jag inte fick lägenheten jag var och tittade på vid Mobilia, men en god nyhet är ju att jag fick en visning på en annan tvåa, nästan precis efter den.
Och ett riktigt gott besked är väl att jag FICK DEN :)
Super nice, Får nycklarna antagligen innan Jul, så vi kan börja måla och Dona innan inflyttning den 1 Januari 2010:)
Super glad och att allt gått så himla smidigt...
Nya golv, tak kommer renoveras, säkerhetsdörr kommer sättas in, köksluckor kommer sprut lackeras och målningen sköter vi själv, och tackvare det, så gick min hyra ner 600.-

Det är en tvåa på 60 kvadrat på våning 4 av 4:) Nice Nice Fk Nice:)

Så igår hjälpte mamma mig med att städa andrahandslägenheten jag bor i nu, och antagligen så kommer jag flytta hem till M och P i mitten av december innan flytten till min nya!

Allt går som ett rullande spår, och imorgon är det jobb till kl 19.

Helgen är fullbokad med Blandannat Thaibåten i Dockan med Grabbarna och några till. vi ska äta den sista måltiden tillsammans med Killarna innan dom beger sig till Vemdalen, vi blir väl ca 10 galna personer:p

Och på lördag blir det 20 års fest för Leijon, ska bli roligt, eftersom det var ett tag sen, och man fyller bara 20 en gång!

Nu blir det sängen
Sov så gott turturduvor

Nickey Loggar ut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0