Danmark idag (igen)

Inte för att Danmark är ett sådär speciellt främmande land när man väl jobbar där, men ska över med Natti idag och var hennes högra hand när hon lämnar ut lite cv i lite olika butiker :) kommer säkerligen gå in om jobb och ta något att äta och dricka :)

så runt halv 3 är vi över...
på tal om dk så måste jag sluta ringa och sms:a därifrån. Min senaste räkning stod på ca 1500 :( SÅ TRADIGT, liksom onödiga samtal och så måste jag betala för dom :/ typsikt!

Sitter vid msn o snackar gojja, och skriver onödigt, ska snart hoppa in i duschen nu och sedan dra på mig mina nya plagg, allt från Lindex :) en svart vit snygg kofta och ett helt par vanliga svart jeans, med perfekt passform :) haha sen slutar Natti kl 13:)

ha en fin dag allihopa ! Puss på nosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0